lördag 31 mars 2007

Det är mycket nu

Mycket har hänt sedan sist.
Jag tänkte delge er en kort sammanfattning:

1 Jag kan numera titulera mig lägenhetsägare och tänker göra så i tid och otid. Jämt. Kanske ska jag börja svara så i telefonen? Ja, det tror jag. Det kan bli bra. Rent tekniskt är det väl banken som äger den, men det tänker jag högaktningsfullt skita i. Jajamensan!
2 Jag är förkyld. Igen. Blä.
3 Jag och lacktightsen var ute och svirade igår. Eller ja... svirade? Jag var feberförkyld och höll mig till Ramlösa och åkte hem tidigt. Men i alla fall.
4 Jag har mentalt börjat inreda lägenheten.
5 Jag har jobbat på en ny image som god flickvän och köpt Whipping Floyd T-shirten som sambopersonen önskar sig.
6 Idag ska jag gå på teater. För tredje gången denna veckan. Jag satsar hårt på en kulturell overload.

Hoppas att ni har en alldeles underbart, fantastisk, strålande helg!
Nu ska jag gå och snyta mig. Igen.

7 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Heeeeyy, congrats till lägenheten!! Nu kan du och Åsa dansa tillsammans i vardagsrummet. Det är iallafall vad jag brukar göra med mina nyinköp, men vad vet jag, hyresrätts-råtta som jag är..

Mary Lady Luck sa...

Dumt att du är sjuk förresten, du får be Åsa pyssla om dig :)

Smartasmia sa...

Men - lilla förkylningsskruttan där! Krya och snyt för både mamma och pappa:-) Och det var en diger lista fröken visar upp här; grattis till lägenheten (banken kan värpa ägg vad mig anbelangar), aaahh..då invigde du innan mig (läs lackbrackorna), inredning kan vara jäkligt rogivande...men ockås fullständigt frustrerande;-), aha..den goda, goda flickevännen..Bravo!, hehehe..teaterflickan får kulturöverdos:-) Kram så länge

Anonym sa...

grattis grattis till lägenheten - du och åsa kommer att leva happily ever after... :)

Anonym sa...

Det verkar som om du har huvudet fullt med planer! Hoppas allt går bra med inredningen när du kopplar över från mentalt till konstruktivt! ;)

Caravaggio sa...

Om du är förkyld ska du äta mycket apelsiner. Det sa alltid min gamle fotbollstränare Leif.

"Hähä Rasmus han är hemma och äter apelsin så det sprutar c-vitamin ur öronen på honom."

Missy sa...

Mary: Tack-tack! Jag ska dricka en massa te och kurera mig. Samt självklart dansa runt lite med min kära väska i vardagsrummet! ;-)
Smartasmia: Banken kan väpa ägg, säger du? Passar ju bra såhär i påsktider ;-) Kram!
Hedgehog-Sara: Vet du, det tror jag med :D
Fredrik: Haha, hoppas går ju :P
Caravaggio: Alla vet ju att Leifs ord är lag. Jag ska genast äta ett dussin apelsiner!