torsdag 21 juni 2007

Come Away With Me

Idag var jag tvungen att gå och klämma lite på en likadan väska som den jag bjudit hem till mig.

Kom och bo hos mig lilla väska! sa jag. Igår alltså. Till den jag bjöd hem. Fast till väskan i affären idag sa jag inte det. Det hade ju verkat lite konstigt.

Tur att det finns internetshoppar. Där man alltid känner sig lika välkommen, även om man skulle ha på sig pyjamasbyxor och raggsockor, med ett urtvättat linne och håret på ända. Och där man kan viska hemliga ord i örat på en väska.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland kan man vara uppklädd till tänderna men ändå känna sig på fel plats..

Man tänker.. snart ser folk att jag är en raggsocka egentligen..

Anonym sa...

Haha!
Trevlig midsommar =)

Anonym sa...

Hahahaha. Internet har många bra användningsområden.

Ha en kanonbra midsommar!

Missy sa...

Miss Upsey Daisy: Precis! Eller vaddå... Tror du att de har märkt något?
Aneladam: Trevlig midsommar till dig med!
Maria Byström: Internet är vår vän ;-) Ha en toppenmidsommar, du med!