tisdag 12 juni 2007

Eh...

Miss Goody Two Shoes och Fröken Snäll pratar välgörenhet. Och äter pannkakor. Men mest pratar de välgörenhet.

Fröken Snäll: Jag skulle vilja göra något bra. Något fint. För andra människor. Som har det svårt
Miss Goody Two Shoes: Jag vill resa
Fröken Snäll: Jag skulle kunna åka till något barnhem i Indien och dela ut... hopprep. Eller bollar!
Miss Goody Two Shoes: Reeesa!!!
Fröken Snäll: Lite hopprep! Det skulle inte kosta mig mycket!
Miss Goody Two Shoes: Jag vill också göra något bra. Jag vill UPPLEVA något. Jag kan tänka mig välgörenhet. Och en resa?
Fröken Snäll: Lite hopprep och en flygbiljett!
Miss Goody Two Shoes: Jag skulle säkert lära mig MASSOR
Fröken Snäll: Tänk vad glada de skulle bli! Barnen! Och jag kan ju göra det! Det skulle praktiskt taget inte kosta mig någonting!
Miss Goody Two Shoes: ...
Fröken Snäll: ...
Miss Goody Two Shoes: Mmm... Och så skulle det se bra ut på mitt CV
Fröken Snäll: Ja *drömmande*. Det SKULLE se bra ut på CV:t
Miss Goody Two Shoes: ...
Fröken Snäll: ...
Miss Goody Two Shoes: Eh
Fröken Snäll: Eh... Och TÄNK vad glada barnen skulle bli!


Som vanligt är det inte tjejen som har skrivit brevet som är med i filmen.
Och personerna heter egentligen något annat.

Inga kommentarer: