lördag 9 juni 2007

Några förtydliganden:

- Det är varmt ute. J***igt varmt. Inne? Ännu varmare
- Vatten är bra när det är varmt. Inte öl. Jag upprepar; vatten, inte öl
- Om det verkligen var meningen att vi skulle hålla på att ringa varann hela tiden, hade Gud inte uppfunnit sms:et. Så det så*


Det var något mer.... Vad var det nu igen?

Jo, just det ja: Äckligt är det nya svarta




* Jo, jag ringde faktiskt de där jag skulle igår. Allihop. (Nu ljög jag. Men två telefonsamtal och ett sms är väl ändå ganska bra. Eller?)

6 kommentarer:

Smartasmia sa...

Det är tokbra:-) Att du ringde 2 av 3, alltså. Och jope - måste motvilligt erkänna att vatten är aningen bättre än öl - som törstsläckare. Dessutom skriver jag fullt under på att äckligt är just det! tjipp bönan

Missy sa...

Tokbra är ett bra ord. Mycket bra! För att inte säga tokbra ;-)

Anonym sa...

kanonbra gjord det där med telefonsamtalen *gör vågen*

Missy sa...

Oooh! Vågen! Tack :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Öl. Känner igen ordet så väl.

Mvh

"Hon-som-ska-cykla-vätternrundan-om-en-vecka-och-borde-träna-som-fan-men-som-iallafall-inte-dricker-öl-just-nu"

Missy sa...

Alltid något! ;-)

Svarar

Hon-som-inte-ens-visste-om-att-hon-var-gräspollenallergiker-men-nu-nyser-hela-tiden-som-bonus-till-den-äckliga-svetten