tisdag 26 juni 2007

Google är sanningen och livet

Jag är Google-missbrukare.
Jag erkänner.
Hej jag heter Missy och jag missbrukar Google.

Kan jag ditt namn är det 99.7 procents chans att jag googlat dig. Blev du rädd nu?

MOAHAHAHAHA!

Det är väldigt roligt att googla på folks namn. När jag googlade en liten flicka jag känner kom det upp... MÅNGA träffar på en dansk transvestit. Mycket underhållande, tyckte jag. Inte så underhållande, tyckte den lilla flickan. När jag googlade en kille jag träffade när jag var sjutton år kom hans bröllopsannons upp. Om jag ska vara ärlig gjorde det mig lite förvånad. Och besviken. Jag trodde innerst inne att han fortfarande satt och trånade efter mig. Hahaha. Nej, riktigt så elak/ självgod/ urbota korkad är jag inte. Bara nästan.

9 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Fula farbrorn skrattar så rått.

Miss UD blir så liten så liten.

Missy sa...

Hon har inget att oroa sig för. Än.

Jag börjar ångra att jag skrev detta. Detta, att jag har fotsvett och att jag brukar sjunga Titanic-låten i bilen.

Bajs.

dddd sa...

Det finns x antal männiksor i Sverige med samma för- och efternamn som moi. Jag har till och med en egen sajt. For real.

Missy sa...

Sanning? Coolt.

Jag skulle också vilja ha en egen sajt. Där jag inte skriver pinsamma saker från mitt eget liv utan där andra skriver hyllningar (läs lögner) om hur bra jag är. Det vore fint *drömmer*

Anonym sa...

Oj vad jag känner mig träffad =P Hej, mitt namn är madda och jag är också google-missbrukare!

Smartasmia sa...

Hehehehe...jag känner mig hyfsat säker där:-) Du kan googla mig hur mkt du vill! Googlar man däremot Missy kommer det mest upp Missy Elliot *ryser*.

Linda K sa...

jag googlar mest mig själv jag :*)

Anonym sa...

Jag missbrukar också google. Love it!

Missy sa...

Aneladam: Jihoo! Det finns flera av oss. Vad säger du om att starta en förening? "Anonyma Google-missbrukare"?
Smartasmia: Jag vet! Undrar lite hur jag tänkte där egentligen...
Linda K: Helt rätt!
Maria Byström: Yay! Ännu en medlem till föreningen!