tisdag 5 februari 2008

Tisdag

Tisdag.

Denna mest meningslösa av alla veckans dagar...

Hur jag menar? Låt mig berätta om höjdpunkter från min dag (jo, just det ja. Det är nu du slutar att läsa om du har något bättre för dig. Och då menar jag något vad som helst; disk, tvätt, rensa naveln, you name it)

1. Jag vaknade lika sjukt tidigt som vanligt. Bara det hade varit skäl nog att stanna i sängen... Isch
2. Jobbade intensivt hela dagen, med paus för...
3. ... tadaa! Just det! En semla. Vet ni hur sockerhög man blir av semla om man undvikit socker i ett par veckor? Men gissa då? Allvarligt talat, vem behöver droger när det finns socker?!
4. Åkte tråkig buss
5. Köpte en vidrig energybar på gymmet innan jag skulle träna. Orka måste man, tänkte jag
6. Gav upp efter tjugo minuter på cykeln. Kan man reklamera en energybar? Hur gör man då? Räcker det med papperet...?
7. Åkte hem
8. Surade över att det är tisdag
9. Bloggade

Läser du fortfarande? Oj. Gå och ta en semla istället. Eller se en rolig film. Eller vad som helst. Här kan du ju inte uggla i alla fall. Seså!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska gosa med mina nya Marc Jacobs-sandaler :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Håll utkik på min blogg senare ikväll så ska jag dela med mig av ett bra tisdagstips. Ska bara äta först.

Missy sa...

Hedgehog-Sara: Åh, lyllos dig!

Miss E: Hm... Låter interesting, indeed!

Anonym sa...

Jag är verkligen ursugen på semlor. Tänk att jag missat att det var idag som var stora fettisdagen...

Fegisen P. sa...

Och florsocker dessutom, går rakt ut i blodet, är jag övertygad om, mhmm.