lördag 23 februari 2008

Syntax error?

Ibland blir det overload i min hjärna. För mycket av allt gör att saker ibland slår lite fel. Syntax error*. Ofta, inte alltid men ofta, resulterar det i att jag säger något konstigt. Eller dumt. Eller fel. Eller bara i en känsla av att hm... sådär borde jag nog inte ha gjort. Eller sagt. Eller tänkt. Ibland tänker jag att jag ska lära mig av saker jag gör, men INTE då. Eller att jag ska bli mer zen, det vore lite fint att bli mer zen, jag tror att zen skulle pigga upp. Eller lugna ner? Nåväl.

Nästa gång ska jag ta ett djupt andetag först. Och kanske tänka på kaninerna som bor i rondellen vid Tingstadstunneln. Kaniner är zen.

Alltså

*djupt andetag*

Kaninerna. De är fina.

Var var jag nu?





* Ja, jag växte upp på åttiotalet. Hurså?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite zen hade varit bra för mig oxå tror jag! Känner igen det där med syntax error allt för väl. Eller fullständig felkoppling kanske oftare. :P

Missy sa...

Jag tror att det är ok så länge man märker det själv. Man kunde bara önska att man lärde sig något av det också ;-)