onsdag 6 februari 2008

Filosoferande på en onsdag *hick*

Idag är mitt huvud fullt av tankar. Riktiga tankar, inte trams. Har ni hört något så konstigt? Allvarligt?

Jag tänker på att bloggen har varit med i ett år nu (yikes!), jag tänker på hur året har varit, allt som har hänt, var jag var för ett år sedan, var jag är nu (två helt olika platser, såväl fysiskt som mentalt), vad jag gör, vad jag inte gör, nya vänner, gamla vänner, ledsna vänner (och speciellt en alldeles speciell ledsen liten vän långt borta på andra sidan världen), snälla vänner, kära vänner, jobb, skola, framtiden.

När man tänker efter är allting ändå allt bra sjukt. Eller också är det vinet jag drack förut som gör det... Hm...

7 kommentarer:

Smartasmia sa...

Jag gillar en filosoferande Missy med! Lovar:-) Ibland blir hjärnan lite dimmig av vin...ibland är det nödvändigt. Det är en ynnerst att ha fått tillgång till Missys tankar i ett år nu! Kramen:-)

Anonym sa...

Grattis på ett års-dagen! Tiden går fort! Jag har publicerat mina funderingar på en egen hemsida i 10 år nu. Innan det fanns nått som hette blogg :)

dddd sa...

Gratulerar på ettårsdagen! Skål för many more years to come. ;)

Lilla Duktig sa...

Va? Blogg?
Jag såg det här mer som en...livsstil.

Anonym sa...

hurra och grattis!

Miss Upsey Daisy sa...

Vinkar. Allt ar bra och sa. kram kram

Missy sa...

Smartasmia: Kram tillbaks, bästa Smartasmia! :-)

Emma: Whoa! Jag har hört talas om den tiden, men det låter ju helt osannolikt ;-)

Miss KYD: Tjoho! Skål :-D

Lilla Duktig: Du har naturligtvis helt rätt, livsstil ska det ju vara. My bad ;-)

Hedgehog-Sara: Tack-tack!

Miss Upsey Daisy: Det är ok om du kommer hem nu. Så du vet ;-)