söndag 10 februari 2008

Denna dag som kallas söndag

Dagen började som en det här kan nog bli en bra dag-dag, övergick till en träningsvärks- och snor-dag för att en kort tid efter det bli en fy fan vad allt ändå suger-dag. Nu hyser jag förhoppningar om att det ska övergå till en kaffe botar allt-dag, tusan vad jag är effektiv-dag, oj vad jag blev sugen på att träna-dag och sluta som en Sambopersonen föreslår pizza och jag behöver inte lyfta ett finger-dag.

Nu är det bara att vänta och hoppas.

7 kommentarer:

Annie - PD sa...

Kaffe botar allt dag måste det bli. Annars tappar jag tron på den här världen.
Krya på dig :)

Missy sa...

Aaaw, tack :-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Vilken dag har det blivit än så länge? I mitt och Dalmatins fall har det blivit en "se-på-SATC-och-se-vem-som-somnar-först-framför-tvn"-dag.

Missy sa...

Här råder mestadels en för-jävla-PMS-sugig-dag. Jag hoppas på bättring.

Anonym sa...

Här blev det en pizza-dag tillslut. Hoppas på det bästa även för dig!

Anonym sa...

Jag håller tummarna att alla krämpo putsar väck.

Ta hand om dig!!!!

Missy sa...

Emma: jag har ätit köttbullar och makaroner och är makalöst nöjd för ögonblicket ;-)

Maria Byström: Jag med.