onsdag 29 augusti 2007

Hack i skivan?

Jag har kommit över hela födelsedagsångesten nu. Jo, jag lovar. Det blir inget mer födelsedagsbloggande förrän om tidigast ett år. Minus någon dag. Och det har inte alls att göra med att människor såg till att bryta armar bara för att slippa fira med mig (kom igen nu, hade det inte räckt med en arm? Va? Båda? Pffft!), det har inget att göra med att jag lyckades få super-evil-ont-i-magen i och med ett litet familjefirande och det har definitivt inte att göra med gårdagens lilla incident.

Inte alls.

Ville bara förtydliga liksom.

Så ni vet.


Födelsedagar är lattjolajbans!

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Älskade, goaste lilla Missyn! Jag ber så ogräsligt väldans mycket om ursäkt för att jag inte var inne strax efter midnatt den 28:e och grattade....min enda ursäkt är att jag farit mellan den stora staden och den lilla ön som en skottspoling de sista dagarna. Ett öronbedövande, gigantiskt jätteenormt GRATTIS på 28-årsdagen hela 2 dgr (och låånga sådana) försent! Hurrahurrahurra!!!

Missy sa...

Oj, tackar-tackar! Det var värst.

:-)