fredag 29 maj 2009

Tant Missy

Jag har klippt mig.

Det gör lite ont.

Jag älskade att ha långt hår, men när man inte kan dra borsten genom håret ens efter att ha använt ett halvt ton inpackningar är det bara till att inse fakta. Håret måste bort (men det är väldigt svårt att hålla fast vid den tanken när man sitter och ser femton centimeter långa hårtestar falla till golvet. Så ni vet).

Om man vill vara positiv kan man säga att det var skönt att bli av med allt det slitna håret.

Vill man istället vara negativ kan man påpeka att yours truly nu ser lite ut som en tant.

Men det är klart, tanten är ju det nya svarta. Har jag hört.

8 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Kommer jag känna igen dig på söndag?

Missy sa...

Tveksamt.

Jenny sa...

Gick du direkt från långt till kortkort? I am impressed.

Missy sa...

Njae... Det var lååångt och nu är det ... halvkort? Jag tyckte att det kunde få gå till axlarna, men det tyckte inte riktigt frisören.

Fegisen P. sa...

man ser alltid ut som en tant när man precis klippt sig men det brukar gå över efter ett par dagar sen är man helt enkelt coolast.

Missy sa...

Ah! Så måste det givetvis vara :-)

Linda K sa...

du har hört rätt.

Missy sa...

Yay! Tanten regerar! ;-)