onsdag 27 maj 2009

Fundring

När man är sjuk funderar man över en del viktiga saker.

Vad sa du? Du vill veta vad jag funderar på? Klart du vill.

Here goes:

1. Varför gråter de alltid så mycket i Extreme Home Makeover? Och varför vill de alltid "give something back to the community"? Och vem är killen med isoleringen? Var kom han ifrån? Och varför?

2. Antikrundan är fantastiskt. Och jag är gammal. Uppenbarligen.

3. Undrar om det här är Svininfluensan? Det vore lite exotiskt. Och åt jag inte gris igår? Och jag såg en också! På håll. Tror jag... Det måste ju hänga ihop, det måste det. Visst måste det?

4. Men... Läser du fortfarande? På allvar? Oj.

6 kommentarer:

emve sa...

Jag är också sjuk. Det är ingen hit.

Och antikrundan är ju jättebra.

Missy sa...

Visst är det! Jag erkänner, jag är hopplöst nördig...

K sa...

haha! mitt i prick. jag kan nästan inte se extreme home makeover längre...

tingeling sa...

jag med är sjuk. läser din blogg när jag är frisk också :) sakna antikrundan förresten (they don´t do antikrundan härborta.)

Missy sa...

Secial K: Jag sitter bara och väntar på vissa givna meningar "The ___ family is a true inspiration for their community" t ex. Det känns... tryggt, på något vis. Underbart förutsägbart!

Tingeling: AHA! Så jag ÄR inte ensam om denna smått sjuka last...?

Jo sa...

Jag gillar också antikrundan. Särskilt när tanterna har saker som är värda jättemycket och så har de haft typ äpplen i den skålen hela tiden. Och så gillar jag de där som blir "lite lätt" arga för att de trodde att deras träpinne var värd flera hundra tusen. Men de försöker att inte visa att de är besvikna :)

Har du frisknat till så pass att du kan gå på Miss Li på Lisse ikväll? Jag missar nog det, tyvärr, men NÅN gång ska jag väl få se och höra henne!