torsdag 28 maj 2009

Saras ord, min lag

Sara sa att alla måste göra.

Saras ord är min lag. So. Here are the votes of the Ukrainian jury:

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Ett hus vid havet och ett stiligt paraplyställ. Och optik till kameran - My preciousss...

Har någon någonsin kallat dig lat?
Oh ja. Jag.

Vilken svordom använder du mest?
Bajs. Eller sabla helvetesbajs, när jag vill variera mig.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja. Och leranimationer från östeuropa.

Hur många syskon har du?
Ett.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag smider planer.

Vad har du för väder just nu?
Ambivalent. Solsken och regn. Samtidigt.

Vad åt du till middag lunch senast?
Kyckling, grönsaker och chèvre. Mmm... Ost!

Kan du vissla?
Jag kunde busvissla innan jag fick tandställning. Det var ungefär hundra år sedan, give or take.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Karate Kid, När Harry mötte Sally och Can´t Buy Me Love. Uj.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra. Och så står det en stol en liten bit därifrån, räknas det?

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Bärbar. Han är vit och heter Kal-El, efter Stålmannen.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Det är lättare att säga vilket som var mitt minst-favorit-ämne: Matematik. Oh yeah.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Bajshelvete! Sen äter jag choklad tills det känns bättre.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Clark Kent? Peter Parker?

Har du åkt moped någon gång?
Ja, någon gång. Inte mången gång, men någon.

Vad lyssnar du på nu?
Veronica Maggio. Hon sjunger inuti min dator. Konstigt, det där med teknik.

6 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Matte som är så kul!! ;)

Missy sa...

Brrrr... Matte är läskigt ju!

hedgehog-sara sa...

Bajs är det bästa ordet, helt klart :)

Missy sa...

Yups. Bajs is the word ;-)

spoonful sa...

Mmm ost...

Missy sa...

Ost right back at ya!