söndag 29 april 2007

Jättebra känns det. Verkligen

Ibland kan man behöva en liten självförtroende-boost. Någon sa att man kan göra en lista över saker man är bra på. För att det ska kännas lite bättre, liksom. Om jag gjort någon? Såklart!

Saker jag är bra på:
1. Att göra människor nervösa. Vad ska jag säga? Det är en talang som är få förunnad.
2. Att göra bort mig på alla möjliga upptänkliga vis. Det krävs ett visst mått av kreativitet för att lyckas!
3. Att spilla. Ingen kan spilla som jag. Hela tiden. Jämt.

Så. Nu känns det mycket bättre.

Mycket.

Bättre.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Jag är bra på precis allt det du räkande upp :-)

Missy sa...

Fasen. Jag som trodde att mina talanger var tillräckligt originella för att ta mig till final i "Talang 2007". Nu förstår jag att jag måste tänka om...

Anonym sa...

hahaha.

Du måste läsa detta gamla inlägg om just spillandet sköna konst:

http://tinnitussans.blogspot.com/2007/01/smulan-som-blev-giraff.html

Jag tycker ändå du ska satsa på Talang 2007. Jag lovar att rösta på dig, helt klart :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Missy & Maria.

Meet Master av spillandet.

Obey.

Tag med egen haklapp också.

Missy sa...

Maria Byström: Hahahaha..haha...hahaha...hahahhahaaa...host-host-harkel. Känns fint att jag har din röst, förresten ;-)
Miss Upsey Daisy: Är det en utmaning? Hmmmm?

Caravaggio sa...

Ärofulla talanger. Jag är själv väldigt bra på att äta väldigt mycket onyttig mat. Det är också en fjäder i hatten vill jag lova.

Missy sa...

Caravaggio: Haha! Jag kan inte annat är att hålla med!