torsdag 19 april 2007

Men jag viiiill!!!! Nuuuuuu!!

Jag vill:

1. Ha nya skor. Jag vill alltid ha nya skor. Vad är det med de där nya skorna egentligen?
2. Resa bort. Ooooh, bort! Denna underbara plats! Jag föreställer mig alltid semesterresor som fyllda med ljumma vindar, paraplydrinkar eller lättsam storstadsshopping. I verkligheten brukar mina semesterresor bestå av sand i hårbottnen, skavsår, trängsel och små raseriutbrott. Yay! Semester!
3. Vinna 50 000 kr i månaden i 200 år. Eller hur det nu var...





Tydligen vill jag gå på aerobicspass också. Var inte det lite oväntat?

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Plankar din topp tre rakt av. Så där. Exakt när får jag pengarna då?

dddd sa...

Sluta. Du skrämmer mig. Jag ångrar mig redan.... *rädd*

Missy sa...

Miss Upsey Daisy: Pengarna kommer vilken dag som helst. Det är i alla fall min förhoppning. Hallåååå! Pengarna!!!! Var ääär ni?
Miss KYD: Kanske lite sent för mig att säga något nu...?