torsdag 27 mars 2008

Whazzup?

Gör en Kerstin och redovisar härmed helgens nöjen. Trots att det bara är torsdag. Om förra helgen var stilla och lugn blir den här definitivt mer aktiv.

Fredag: På fredag går man och lyssnar på den här bruttan. Kanske dricker man lite vin?

Lördag: Kanske tar man en sväng på stan? Man går i alla fall definitivt på Drömma-mingel och beundrar fina kläder, fina Lotta och annat fint. Förhoppningsvis följt av lite fika och avslutningsvis pubkväll i trevligt sällskap

Söndag: Träna. Teater. Tidningsläsande

9 kommentarer:

Annie - PD sa...

Låter som en bra plan på alla puunkter. Det ska bli så skönt med helg hur som helst även om min mest innehåller målarfärg (och rött vin)

Missy sa...

Målarfärg och rött vin kan vara en spännande kombination ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Vad för teater?

Missy sa...

Jo. Såhär: Man har en scen och lite folk som springer runt där i lustiga kläder och säger saker man har bestämt på förhand. Det är lite speciellt, jag tror att du skulle gilla det :-P

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Räcker ut tungan åt Missy

Miss Upsey Daisy sa...

Fika efter Drömma? Misstänker att jag vimsar runt innan..

Smartasmia sa...

Åh så hälsar man drömman från mig och andra missar och sig själv:-) Och kanske stoppar ner en smartasmia i väskan på väg dit..?

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag vill fika efter Drömma!

j sa...

hoppas att du har haft en fin helg!