måndag 10 mars 2008

Nonsens

Ibland unnar jag hela världen glädje. Jag blir glad när jag hör att det går bra för människor jag tycker om, jag ler när jag hör goda nyheter från "mina" människor och jag blir alldeles varm i hjärtat när det händer andra något bra.

Andra dagar är det andra bullar, så att säga.

Som idag. Idag surar jag över att jag aldrig vinner saker, att jag inte får gå på kalas och få svulstiga goodie bags och att jag aldrig bara får saker alldeles gratis.

Ytlig? Inskränkt? Jag?

Kanske lite dårå.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Söstra mi.

Miss Upsey Daisy sa...

Söstra mi.

Annie - PD sa...

Skönt att höra att även du är mänsklig :D
kommer du till Sthlm och hälsar på ska jag bjuppa på B&J glass! Du ska få välja helt fritt. De du!

kram

Missy sa...

Miss UD: Aaaw! Och tack för trevlig dejt, fina du.

Annie PD: Säkert? Jag blir alldeles rörd ju :-)

Smartasmia sa...

Men ack så mänskligt. Du får vara hur ytlig du vill. Mig lurar du inte:-) Goodiebags är mest skit ändå. En liten påse tomhet. Nu ska jag snart sluta svamla:-) kram

Missy sa...

Gulle dig, Bästasmia :-)