söndag 23 mars 2008

UPDATE:

Hej. Det är jag igen. Hejhej. Jag ville bara prata lite yta. Inget allvarligt alls. Jag gör det med liten text, lite tyst, så ingen blir illa berörd. Jag menar; jag brukar ju vanligtvis vara så djup (HA!).

Så:

Minns ni den där drömmen jag hade om kläder från Stella McCartneys H&M-kollektion? Minns ni? Ja? Ni minns! Så bra. Min ytliga sida drömmer fortfarande om den där tulpankjolen, bomullstopparna och kanske en klänning. I small. Jag betalar inga överpriser, men jag betalar. Och jag ger kläderna ett gott hem där de kommer att trivas.

Någon? Anyone? Pliiis...?

Suck.

Vad är väl en bal på slottet...? Kanske... dötrist? Åååå.... tråkig? Och... alldeles... alldeles... UNDERBAR!


Nu. Tillbaka till boken. Igen

2 kommentarer:

Anonym sa...

kära Missy, nu blev hela bloggen supermini alltså :)

Missy sa...

Ja. Det var liksom bäst så... ;-)