tisdag 2 februari 2010

Magisk tisdag

Det är tidag och det är februari. Tisdagar i februari står helt klart högst på min lista över saker jag inte gillar. Det är just på tisdagar i februari tråkiga saker händer, man känner sig allmänt ful eller upptäcker att favoritjeansen blivit för små, man kanske halkar och slår sig eller så känner man sig bara sådär lite allmänt eländig.

Men vet ni vad? Jag tror att just denna tisdag blir magisk. Ett helt ogrundat påstående, men jag kommer att hålla fast vid det tills dagen tar slut.

Tjoho!

12 kommentarer:

Linda K sa...

det ÄR en magisk tisdag! jag fyller ju år :D

Missy sa...

Så sant som det är sagt! Grattis, än en gång :-)

Jo sa...

Jag är skeptisk, men säger Missy ayy det är så, så är det så! :)

Missy sa...

Just det! ;-)

Spader Madame sa...

Totally magic. Det här var en kommentar på engelska som betyder att tisdagen kommer bli helt magisk. Semla?

emve sa...

Semmeldag! Eller alltså, kan det vara nått annat bra med tisdag?

Cecilia sa...

Det har hänt nåt med tisdagarna. Jag är en sann tisdagshatare, men nu har tre tisdagar på raken varit helt uthärdliga och känts som vilka dagar som helst. Så himla konstigt.

Och i morgon ska jag få träffa Sandra Beijer (av jobbanledning). Hoppla!

Missy sa...

Spader Madame: Ja tack!

Em: Nä, det var nog just det ;-)

Cecilia: Med risk för att framstå som en smula tjatig, men du har världens coolaste jobb!!! På ärligt!!!!!!!! (hälsa fröken Beijer att det finns dårar på andra sidan landet som är djupt avundsjuka på att hon är hon ;-))

Cecilia sa...

Haha, jag vet, mitt jobb är ju toppen! Du ska ju komma hit och praoa! Sandra hälsar tillbaka, hon blev mycket förtjust över ditt inlägg. Och såklart, hon var ju helt fantastiskt trevlig. Och urtjusig och toksöt.

Missy sa...

Just say when, så står jag på trappen. Jag lovar att ha en namnskylt som det står "prao" på också, det vore fint :-)

Cecilia sa...

Nästa gång du är i huvudstan får du komma och praoa. Eller i alla fall hälsa på på det fantastiska jobbet!

Missy sa...

Yay! :-D