fredag 12 februari 2010

Anti-jante

Jag hittade en bild, ett foto som jag tagit för kanske ett år sedan. Det föreställer den turkosa bron som finns i min stad och lite saker runtomkring. Det var jättefint. Jätte. Fint. Jag blev förvånad över att jag hade gjort en så fin bild utan att riktigt minnas det, utan att ha haft tankar på teknik eller på hur jag borde göra, så jag bestämde mig för att känna mig lite stolt och satte upp den på väggen. Där bor den nu. The end.


Nu ska jag skriva om statistik och gå på kalas. Inte riktigt samtidigt, men ändå.

Hoppas att ni har en fin fredag!

4 kommentarer:

Jo sa...

Heja Anti-Jante! :D Och ha en finfin helg!

jonna sa...

Precis så! Heja, heja! :)

Missy sa...

Jo: Heja! Och right back at ya´!

Jonna: Heja! :-)

jonna sa...

Härligt pepp på alla håll och kanter! Sånt gillas! :)