måndag 22 februari 2010

Here goes...



Klicka HÄR om du vill se mer!

18 kommentarer:

karro sa...

Underbara bilder, det gick ju toppenbra!

dddd sa...

Jättefina!

Sara sa...

åh - vilka fina bilder!

La Linda sa...

Fantastiska bilder, du är ju så bra! Dig ska jag anlita om jag mot förmodan skulle lyckas gänga mig någon dag. ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Toppenfina ju!

Miss Upsey Daisy sa...

Toppenfina ju!

Missy sa...

Tusen tack alla fina!

Pannis sa...

Förbövelen kvinna! Du duktig! Mycket duktig! Favoriterna är nog dansbilderna. Vacker rörelse. :)

Missy sa...

Tackar tackar för sjutton gubbar! ;-)

Spader Madame sa...

Himla bra! Be proud!

anagoesbananas. sa...

vilka ljuvliga bilder, man blir glad av dom! :D

Missy sa...

Spader Madame: Ajaj kapten! Och tack :-)

Anabanana: Vad roligt att höra!

Linda K sa...

jag skulle kunna gifta mig igen bara så att du kunde vara med och fota. superfina bilder!<

Missy sa...

Aaaw! Gulle dig! Jag blir ju alldeles generad av alla snälla ord.

Jo sa...

Men du, vilka superduperfina kort! Verkligen! Jag blir alldeles rörd av fotona och jag har ändå inte en aning om vad det är för människor!

Missy sa...

Tack Jo, vad glad jag blir!

Tesa sa...

Riktigt bra jobbat tycker jag! :)
Känner du dig nöjd själv?

Missy sa...

Jag är nöjd med känslan, och har lärt mig en hel massa till nästa gång :-)