tisdag 14 oktober 2008

Men annars är allt bra...

1 Fortfarande förkyld. Producerar fascinerande mängder snor. Fascinerande!
2
Har just lyssnat på två timmars konstant jamande
3 ...efter att jag tappade kamerastativet på foten
4 ...efter att jag släpat kamerastativet och en massa andra grejer runt halva stan och till parkeringen för stoppa in grejerna i bilen
5 ... som Sambopersonen tydligen bestämt sig för att han skulle ha just idag
6 ...varpå yours truly producerade världens längsta svordom
7 ... och därefter tappade kamerastativet på foten. Igen

Funderar på att gräva ner mig lite i ångesten över att inte ha tagit tag i ett enda av alla de miljontals projekt jag skulle ta mig samman och fixa i höst. Eller kanske väga mig. Eller göra något annat uppmuntrande nu när jag, så att säga, ändå är på humör för det. Hm...

6 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Men lilla gumman, det var allt en riktigt pissig tisdag. Inte ens min mensvärkande rygg och mage slår det.

Om jag tycker att du är en av de bästa flickorna som finns, blir du lite gladare då? Dessutom är du min inspiration till att använda klänning oftare och varje gång jag gör det får jag fina komplimanger och då sänder jag en tack-tanke till dig :-)

Polly sa...

festlig är väl bättre än snäll, iallafall?

Missy sa...

Miss E: Fast jo... Mensvärkande rygg är hemskt, så det är nog allt mest synd om dig ändå. Du är gullig, tack :-)

Polly: En otvivelaktig sanning, på min ära!

Miss Upsey Daisy sa...

Dumt men jag är ju hemma på måndag med. Men dumt ändå. Jag hade en liten present till dig som du kan få då. Inget stort men ändå.

dddd sa...

Jag har ju ett extra stativ.
Och så går fröken och köper ett...

Missy sa...

Miss upsey Daisy: Oh! Present? Då blir jag glad igen ;-)

Miss KYD: Nej, jag har inte köpt något stativ. Det här handlade om att ordna en jobbgrej. Med ett stativ. Som inte är mitt. Från 80-talet. Av bly...