fredag 17 oktober 2008

Om...

Om jag vore rik (vilket jag inte är) skulle jag ständigt bära kläder från Eley Kishimoto. Jag skulle även slänga med mitt långa shamporeklamsvackra hår som böljade nedför axlarna. Som jag också skulle ha om jag vore rik*. Men det var inte det jag pratade om. Vad jag pratade om var att jag, om jag vore rik (vilket jag då inte är), ständigt skulle bära kläder från Eley Kishimoto.

Men eftersom jag inte är det nöjer jag mig med en gigantisk tygväska med kanintryck från nyss nämnda designpar. Och så slänger jag lite med mina mesbruna, trassliga, hårtestar.

Oh yeah!


* För det har många som är rika, tycker jag mig tro. Är det så att de tvättar håret i flytande guld? Man undrar. Man vill veta. Man söker svar. Nåväl, vad nu än hemligheten är så skulle jag gärna vilja veta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå, undrar hur det känns att vara snuskigt rik?

Svår fråga eftersom allt jag önskar mig aldrig har haft med pengar i sig att göra.

Men kläder vore superkul att förköpa mig på. Det är ju så kreativt :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Om jag vore snuskigt rik skulle jag köpa alla ponnier du tar med till mig på måndag. Femton sade vi.

Linda K sa...

nu vill jag förstås gärna se nämnda väska!

Missy sa...

Maria Byström: Snuskigt tror jag, så måste det väl kännas? Jag skulle inte ha något emot att prova hursomhelst :-P

Miss Upsey Daisy: Mhm...

Linda K: Åhå? Nyfiken? Minsann!