måndag 6 oktober 2008

Om att rösta

Världens bästa Lotta är nominerad till "Årets Mama". Såklart!

Lotta är den stiliga butiksinnehavaren som driver stans finaste butik. Drömma är som en dröm. En dröm av vackra klänningar, förtjusande väskor och finurliga smycken. Där pysslar hon om sina kunder, med barnen springande kring benen, med virvlande lockar, med vackra klänningar, med varma leenden och alltid lika trevlig.

Hur hon får tillvaron att gå ihop med fyra barn och en liten butik är helt obegripligt och samtidigt alldeles fantastiskt. Gå nu in på Expressen och rösta på henne! Och sen, när du gjort det, går du och köper en klänning i hennes fina butik. Jag lovar att du inte kommer att ångra dig :-)

Seså, iväg med dig nu

7 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Oj, hurra tack!

Du är fin...

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska självklart rösta!

Missy sa...

Drömma Lotta: det är JAG som hurrar. För dig!

Miss Upsey Daisy: Åh, vad bra!

Anonym sa...

Här ska röstas. Och hurra för alla som gör drömmar verklighet och ser möjligheter och som vågar satsa. Sååååå inspirerande!

Smartasmia sa...

Röstat och klart:D Vilken kvinna!

Missy sa...

Maria Byström: Visst är det!

Monokel: Ja, hon är beundransvärd :-)

Drömma-Lotta sa...

Oh shit, *rodnar*
Jag känner att om du kammar in fler röster under månadens gång lär det vara dags för en ny liten goodiebag ;-)

Jag kommer inte att vinna, 2 är kända och en av dem har en blogg med 1000 läsare per dag så jag ligger i lä..
Alla som tävlar är hursomhelst riktigt riktigt underbara kvinnor tycker jag!
Kram :)