torsdag 9 oktober 2008

Idag har jag tråkigt

Jag är väldigt dålig på att vara sjuk

Jag tycker hemskt synd om mig själv och sprider näsdukar över hela lägenheten. Man behöver bara följa spåret av näsdukar för att hitta mig. Nu bor vi inte vidare värst stort så om man skulle titta in hittar man mig nog ändå. Men ni förstår principen.

När man har en supertråksugsjukbajsdag kan man titta på underbart fina bloggar med en spinnande katt i famnen. Det gör liksom det hela lite mer uthärdligt. Bäst är de bloggar som är sköna för ögonen, som "Godis"-bloggarna här på sidan. Jag hoppas verkligen att ni varit inne hos dem allihop, men eftersom jag har så sabla tråkigt kommer här en liten guide:

Mikadzuki
Jag känner henne! Coolt va? Hon är en av de finaste vänner man kan ha och dessutom så sjukt begåvad. Min inspiration och kameratvilling

Drömma Lotta
Jag hade smygbeundrat Lotta och hennes underbara butik lääänge innan jag vågade prata med henne. Fyra ungar, en söt butik, fantastisk personlighet och snygga ben. Hon kommer att bli Årets Mama, jag är alldeles säker!

Niotillfem
Sandra måste ju vara sötast i hela världen. Allvarligt. Hade det inte varit för henne kanske jag inte hade dykt upp i volangklänning på jobbet så ofta som jag faktiskt gör. Hon tar ljuvliga bilder och älskar kaniner och rosetter. Och hon är cool. Dessutom!

Vintage Darling
Oh my! Så fint! Vad kan jag säga. Loves it

Camilla Engman
Jag skulle inte säga nej till att ha någon av hennes illustrationer på väggen. No siree

The Cherry Blossom Girl
Franskt! Rosa! Luverly!

The Sartorialist
Behöver jag skriva en presentation? Nä, trodde väl inte det heller

Bjooti
Coolaste sminkdrottningen på hela internetet

Modette
Fin svensk nätmodesajt, där Eleonore Nygårds blandar sailorjackor med alldeles för många plagg som jag har, eller skulle vilja ha. Oftast det senare...

Så. Nu ska jag se på Heroes. Och snyta mig

Hejsvejs

6 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Tack :D
Det gagnar mig att du har tråkigt om man säger så.
Verkligen!
Elvira och Malva har gjort ett inredningsrep till min blogg, ett drömhem som är i anslutning till en butik.
Minsann...
Krya på dig din stackare!

Miss Upsey Daisy sa...

Du kan prata med mig på msn också. Det är en rolig grej. Så det så.

Anonym sa...

Så det var därför det kom upp blogginlägg så tidigt på dagen! Jag vet att du blir frisk snart för jag har skickat sådana tankar mot dig. Bara så att jag kan träffa den nye herrn i huset i helgen. :) Vad heter han för övrigt?

Laila och Johan sa...

Krya på dig vännen!!

Missy sa...

Drömma Lotta: Så fint det var. Wow!

Miss Upsey Daisy: Naturligtvis! VAd skulle jag göra utan dig :-)

Nattkaja: Han har samma namn som en annan katt som står mig nära. Pinsamt nog. Bisarr slump, men jag är skeptiskt till att byta namn på en vuxen katt så det får nog vara så.

Loppanlej: Taaack! Snart så :-)

Anonym sa...

Ååååå, krya på dig. Det ÄR synd om dig!!!!