onsdag 8 oktober 2008

En fyraåring flyttar in

En distingerad gentleman kliver in i hallen. Han ser sig omkring, liksom fundersamt, liksom betraktande, liksom bedömande. Han tycks fundera över praktikaliteter medan han går husesyn i lägenheten.

Den distingerade gentlemannen tycks ha ett och annat att säga. Det finns saker att berätta. Så efter en stund börjar han.

Mjaaaaaau
Mjjjjjjjjjaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu!
Maoooooo
Maaaaaooooooo!
Mjaaaaaa
Mjooooooo
Mjauuuuu
Mjaaau
Mjaaaauuuu

säger den distingerade gentlemannen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förväntar mig foton på denna gentleman ögonabums! :)

Missy sa...

När han väl bestämt sig för att vi inte är alltför läskiga kanske det ska gå att få honom att ställa upp på lite fotografering...

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Så ni blev med katt? Grattis!

Jonna sa...

Grattis till att ha blivit invaderade :-) Var beredda på att ge upp ert liv som ni nu känner till det, haha :-)

Missy sa...

Miss E: Det verkar nästan så... :-)

Jonna: Jag är oh så medveten, Sambopersonen tycks fortfarande leva i villfarelsen att vi har något som helst att säga till om i lägenheten. Hahahaha...

dddd sa...

En kompis till Kit.
Trevligt.
Han är väl försäkrad?

Jo sa...

:) Vad roligt! Grattis!
Förmodligen gick han omkring och berättade vad ni skulle ändra på och att han KANSKE kan nedlåta sig till att ni får bo med honom... :)

Anonym sa...

åh - en katt på min ära :)Vad heter han? :)

Missy sa...

Miss KYD: Jag är osäker på om försäkringen täccker att vara kompis med Kit. Ska kolla upp det... :-P

Jo: Han har MÅNGA synpunkter och ibland är jag lite osäker på vad det egentligen är han vill ha ssagt. Klockan tre inatt var det till exempel något MYCKET VIKTIGT han hade att dela med sig av...

Hedgehog-Sara: Katten Casper aka "Odjuret", "Knäppis" och "Castro". So far...