söndag 29 juni 2008

Saker som är fina

Ibland träffar man vänner som gör att man blir alldeles glad i hjärtat, söta fina bra människor som ger energi och värme. Trött-trött somnade jag nästan stående när jag kom hem efter lördagens lekdejt. Inte på grund av bristande energi utan för att det lätt blir så intensivt när vi ses. Det är fint.

Regina Spektors "On The Radio" är också fin. Jag upptäcker nya saker i arret varenda gång jag hör den och texten är alldeles underbar. Jag vet att jag lagt upp videon miljontals gånger förut (minst!), men det gör inget. Sådeså.

8 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Ännu finare om videon fungerade. Får söka på Youtube efter den.

Missy sa...

Knas. Den funkade när jag la upp den...

Men nu har jag gjort om det, så nu SKA den fungera. Enjoy :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Fina vänner växer inte på träd.

Tack själv. Och för stöd när bulan i vägen gav mig en smäll som heter duga.

Missy sa...

Fina Miss UD, du vet var jag finns när vägbulorna dyker upp. Kram!

Jonna sa...

Den brukar jag och Sam lyssna på och dansa till framför datorn :-) Den och "Better" :-)

Missy sa...

Oh! Better är fin. Samson är också fin, men den dansar man liksom inte till, den blir man mer tårögd av. Heja Regina! :-)

Sincerely Johanna sa...

Ja den var verkligen fin.

Missy sa...

Visst är den :-)