måndag 17 december 2007

Missy "is" in da house

Jag är en dålig människa. Vi börjar så, med ett tydligt konstaterande. Så att det inte blir några missförstånd längre fram. Dålig. Så. Då kör vi:

Jag stör mig ganska så ordentligt på att en gammal bekant jag har återfunnit på Facebook alltid "is saknar X*". Han "is" gör aldrig något särskilt eller något osärskilt annat, han "is" liksom bara saknar. Det verkar inget vidare, tycker jag. Om någon exempelvis var ute och reste och det enda han eller hon gjorde var att "is" sakna mig skulle jag tycka att det vore korkat.

- Hur hade du det i Sydamerika/Antarktis/Belgien?
- Jag vet faktiskt inte riktigt, jag gick bara runt och saknade Missy mest hela tiden

Näe, vet du vad.



* Ersätt X med valfritt kvinnonamn (gissningsvis är det hans flickvän. Om inte blir det hela bra mycket mer spännande)

2 kommentarer:

dddd sa...

Härmed döper jag "X" till Berta.

Så. What's up med Berta?

Missy sa...

Eh... Berta säger du? Och jag som försökte vara lite DISKRET med att inte skriva ut namnet!!!