lördag 8 december 2007

Klapp! Och applåd! Och hurrarop! och fyrverkerier! Typ.

Det är lite för mycket nu. Även om en hel del av det är roligt så är det för mycket. Så jag klappar mig själv på axeln...

- för att jag bestämde mig för att stanna hemma ikväll, istället för att gå på trevlig glöggtillställning

- för att jag gick hem TIDIGARE från jobbet igår. Är inte riktigt likt mig

- för att jag inte ska plugga till två tentor och lämna in en inlämningsuppgift på kursen jag läser, om en vecka. EN tenta och EN inlämningsuppgift får faktiskt räcka. Och klarar jag inte tentan är jag bra ändå, så det så (har jag nämnt att jag jobbar heltid "vid sidan av"?)

- för att jag bestämde mig för att jag förtjänade den fina screenprintade sjalen jag hittade igår (scrolla...). Eller för att jag faktiskt kunde få köpa den vare sig jag förtjänade den eller inte...


Nu är det er tur att klappa er själva på axeln!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du hjärtat, jag klappar DIG på axeln (istället för mig själv).
Bra jobbat! Blir extra glad att höra att du hade vett att gå hem tidigare från jobbet.
Du kanske kan klappa mig på axeln den dan jag tar ett vettigt beslut? Eller överhuvudtaget börjar leva i verkligheten...

Missy sa...

Verkligheten? Det låter lite olikt dig ;-)

Anonym sa...

I know! ;)