måndag 7 maj 2007

Tack så jävla mycket då!


Jaha. Som om inte denna måndag sög tillräckligt redan. Nu blir man hånad av Youtube också! Tack. Tack för det. Verkligen.



Jag kanske ska tillägga att jag inte hänger på Youtube för att ragga vänner (vad jag vet iaf) utan för att kolla på roliga/tråkiga/konstiga/fina klipp och för att ladda upp dem till bloggen. Men när Youtube 1) inte vill ladda upp klippet jag vill ladda upp (grrrr!) och 2) sedan häver ur sig något som detta, så tycker jag att Youtube är dassig. Jag trodde ju att jag och Youtube var vänner. Ju. Liksom. Nedrans bajs-Youtube. Hör du det! Va?

6 kommentarer:

Caravaggio sa...

Hahaha... stackare! Jag kan vara din vän på YouTube om du vill, edsoftcourt har jag som användarnamn.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag villl också ha en vän!

Smartasmia sa...

Ahhh...jag har ju inget konto där,,,men vill gärna vara liten Missys vän i a f:-) Och vilken tjusig liten presentationssak fröken missupsey daisy hittat tag i där ovan:-)

Anonym sa...

jag kan vara din vän!!!

Anonym sa...

YouTube... Äsch. IRL är bättre. :)

Missy sa...

Caravaggio: Hahaha! Ditt Youtubenamn var RIKTIGT roligt. Och jag som inte ens gillar ordvitsar!
Miss UD: Aaaaaw!
Smartasmia: Vad gullig du är :-)
Hedgehog-Sara: Vi är ju "Åsa"-vänner ju ;-)
Pannis: Hear, hear!