fredag 10 juli 2009

Självömkan är väldigt attraktivt faktiskt

Jag är på riktigt förjävla dåligt humör. Och tycker lite småsynd om mig själv. Helt utan anledning. Eller kanske liiite anledning, men när man är snart trettio får man inte tjura över så simpla ting som att det regnar och att det känns som allmänt sugig fredag.

För...

Jag har varit på skitintressant föreläsning
Jag ska gå och träna och jag älskar ju faktiskt att träna
Jag ska på fint kalas imorgon
Jag har haft en superskön lugn vecka

Men just nu vill jag mest bara gå och lägga mig under en filt någonstans. Och kanske bli kramad. Och äta bakelser.

Sabla bajsfredag.

3 kommentarer:

Tesa sa...

Klart man får! Man får sura över det mesta, om det behövs. Ibland behöver man äta lite bakelser och ligga nedgottad hemma i soffan med en bra film.

hedgehog-sara sa...

Du får en stor kram av mig - kom hit och drick vin på min altan vettja!

Missy sa...

Tesa: Fast jag tycker att det det är lite pinsamt-och-dumt att gnälla. Egentligen liksom. Men jag gör det ändå...

Hedgehog-Sara: Tack! Gulle! Det behövdes.