måndag 5 januari 2009

Funderar...

Funderar på att sälja mina svarta Åsa Westlund-träskor i modellen Stockholm midi. Men jag vet inte. Så svårt det blev. De är helt underbara, men jag har knappt använt dem och de står och stirrar anklagande på mig i garderoben.

Intresserad?

De köptes på Tjallamalla sommaren 2008. Storleken är 38, de är jättesköna, kanonfina och kostade nya *host host* 1695 bananer.

Låt oss säga... 1100? Nå?

Eller om någon vill byta ett par "London Midi" (vilken färg som helst) mot dessa. Det går också bra.

8 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag funderar mest på hur vi ska göra dig lite längre med större fötter...

Hur ska vi göra det?

Missy sa...

Säg till om du kommer på nåt ;-)

Anonym sa...

Men bajs - jag sålde ju mina London Midi - och ärligt - Stockholm är mycket skönare att gå i. Jag hade ett par grå London, inte alls samma kvalitet som de senaste :)

Polly sa...

Ååååhh, do not tease me!

Missy sa...

Hedgehog-Sara: Jag är nog mer en London midi-tjej. jag har ju London High också och de älskar jag från djupet av mitt hjärta.

Men visst är de fina! Underbarasteunderbara :-)

Polly: Åhå! Du kommer inte ångra dig om du slår till. Fråga bara Sara så får du se ;-)

Anonym sa...

polly: you know you want them!

Laila och Johan sa...

instämmer med MUD...

Missy sa...

Hedgehog-Sara: Tänk bara, att få vara skotvilling med dig. Vilken ära!

Loppis: Naaaw...