måndag 19 januari 2009

Det här med tatueringar

De säger: Varför?
Jag svarar: Därför

De säger: Ångrar du inte den du har så himla mycket att det nästan inte finns?
Jag svarar: Nä

De säger: Stilrent is da shit
Jag svarar: Precis. Och eftersom vi inte vill tatuera in skit så hoppar vi det. Ok? Gulliga djur rockar ju!

De säger: Du är DUM!
Jag svarar: Jag är faktiskt jättesmart faktiskt. Sådeså!

Så. Nu återstår bara att boka en tid. Och att verkligen bestämma-bestämma-bestämma sig. Och att boka en tid. Och att boka en tid. Och att boka en tid. Att boka tiden verkar på det hela taget bra mycket läskigare än att verkligen genomföra det.

Som ni kanske förstår är detta inlägg ett enda långt offentligt samtal med mig själv. Stackars er som varit tvungna att läsa hela alltihopet. Stackars.

Så.

För att sammanfatta:

Gulliga djur rockar, liksom trettioårskriser. Tydligen.

15 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Vad är det för ett gulligt djur du ska ha då? En bäver? En koraff? Ett marsvin? Åååååhhhh dessa beslut :P

Missy sa...

Kanske är det du...? :O

Linda K sa...

ok visa bild! på den du har och den du tänker :D

emve sa...

Gulliga djur rockar!

Jag hade oxå beslutsångest... visste vad jag skulle tatuera och var. Men det där med tid... ska jag boka nu? Eller sen? Har jag råd? Jo, fast kanske vänta.

Till slut fick jag ett presentkort av sambon i present :P

Missy sa...

Linda K: Åh no. Det vågar jag inte...

Em: Oh, nu blir jag nyfiken! Berätta mer! :-)

Jonna sa...

Klart du ska tatuera in ett gulligt djur! Jag ska ha en drake någon gång när jag skramlat ihop tillräckligt med pengar. Och en stjärna och blommor och min sons namn och födelsedatum. Förutom de white-trashiga tribaler jag redan har dvs :-P Jag har faktiskt 1000 kr i presentkort som min sambo köpte för typ tre ås sedan :-) Ska bara boka en tid...

Anonym sa...

Klart du ska boka en tid - nu genast! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Tatuera för bövelen! Jag gjorde min vid 25-års krisen. Men den ser jag så sällan så jag glömmer bort den...

Lilla Duktig sa...

Jag har två!

Gör det bara. Det är snyggt.

Polly sa...

visa visa visa!!

Missy sa...

Jonna: Spännande! Go for it :-)

Hedgehog-Sara: Jaaa...

Miss Upsey Daisy: Nämen! Själv gjorde jag min under 24-årskrisen om jag nu hade en sån ;-) På självaste födelsedagen och allt.

Lilla Duktig: Såklart jag ska :-)

Polly: Blogga blogga blogga!!

Polly sa...

jag ska. när jag är smal. :P

Missy sa...

Kom tillbaaaks! Snälla?

Anonym sa...

Börja spara en hundring i månaden till bortlasringen samtidigt som du bokar tid :P

Missy sa...

Nähädu! Här ska inte bortlasras. Sådeså!