söndag 15 juli 2007

And the winner is...

- Du har fel. Jag är mest patetisk
- Har du inte lyssnat? Är det någon som är patetisk så är det jag!
- Nejdu! Eller... jo... lite. Men bara lite
- Ok, du är mest patetisk. Jag är inte patetisk, jag är bara en oh så sorglig person
- Vi kan dela på förstaplatsen...?
- ALDRIG! Allvarligt talat. Jag försöker till och med vinna en tävling i att vara patetisk. Kom igen nu!
- Ok, du vinner
- Eh... Tack?


Great.
Då har man vunnit en tävling i att vara patetisk också.

Men varför, oh varför, känns det ändå inte riktigt bra?




P-S. Om min medtävlande läser detta vill jag bara säga att jag ställer upp på en rematch vilken dag som helst. Aaany day. Ok? D-S

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är redo :)
any time, any place

vad tror du förresten om mitt alias här som träningsramsa vid, tja inte vet jag, dysartri?

Missy sa...

Träningsramsa vid dysartri, dys...whatever och dystopi. Same, same säger jag.

Nästa gång kör vi en dance-off, ok? ;-)