torsdag 7 januari 2010

Varför denna dag ändå sög

Jag passerade en olycksplats på vägen till jobbet och kunde inte sluta tänka på den hopknycklade lilla saken som en gång varit bil på hela dagen. Jag jobbade jättehårtlänge. Jag kom hem för sent för att hinna gå och träna. Och för att hinna till Posten med lite saker innan de stängde. Det enda som fanns hemma var lite bröd som en gång varit gott men som nu, let's face it, var ganska äckligt. Min hud är så torr att jag börjar tro att det är något slags dåligt skämt, sabla kyla! Det är kallt, sabla kyla! Jag fryser, sabla kyla!

För att se den positiva sidan av dagen så är Minimarkets underbara svarta jodphurs som fanns till fint pris på Très bien shops rea slutsålda i min storlek, SÅ JAG BEHÖVER I ALLA FALL INTE KÖPA DEM. ÅH SÅ BRA.

Nu ska jag sova. Gonatt.

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Tur att det är fredag och ny dag idag. Trevlig helg på dig.

Missy sa...

Phew! Tur det ;-)