söndag 1 februari 2009

Söndagstänkt

Jag tänker.

Jag tänker att det var tur att jag inte visste om att Permanent Vacation hade utförsäljning häromdagen. För jag hade handlat fast jag inte borde för det är så fint så fint kärlek. Jag tänker att jag undrar om jag håller på att bli förkyld. Jag tänker att jag inte vill. Bli förkyld. Jag tänker att jag åt världens godaste semla igår. Jag tänker att jag har övat duktigt hela helgen på att inte säga allt jag tänker. Jag tänker; heja mig! Jag tänker på sommar, sol och tunna bomullstyger. Jag tänker att det är februari. Och jag tänker att jag måste vara galen som köper en begagnad kamera från någon jag inte vet något om.

Så tänker jag.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Pssst.

Semlor är bajs!

Missy sa...

Det är inte snällt sagt. Varken mot mig eller semlan :-(