måndag 16 februari 2009

Hot hot hot

Jag är extremt klumpig. Och dessutom verkar saker för närvarande, så att säga, suga. Så vad annat kunde man förvänta sig än att jag fetsnubblar mitt på Avenyn när jag springer efter spårvagnen?

Jag försökte göra det lite liksom snyggt och snitsigt, men är inte helt övertygad om att jag lyckades fullt ut.

(Som en bonus bör tilläggas att mitt ena knä numera knäpper på ett lite spännande sätt. Och är stort som en fotboll. Eller i alla fall en ovanligt stor tennisboll.)

Skrubbsår är sexigt. Jävligt sexigt.

Det är i alla fall vad jag har hört.

8 kommentarer:

emve sa...

Been there, done that. Fast inte på Avenyn då eftersom jag bor i Umeå. Men annars så! Jag är kroniskt klumpig. En sån där som snubblar, går in i hörn, tappar saker, fastnar med armen i bussdörren, välter vattenglas... ja, du förstår.

Hoppas knät blir bättre och att det allmänna tillståndet oxå blir lite mer rosa och glittrigt! :o)

Missy sa...

Jag brukar snubbla varje dag ungefär. Men inte riktigt såhär brutalt.

Aj.

Skönt att man inte är ensam ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag tycker du såg jätteläcker ut när du störtdök ned på spåret. Och fotbollsknän som låter konstigt är det nya rosa.

Kram

Missy sa...

Oh tack! Ni såg skitskraja ut, å andra sidan. Känns fint att jag med så enkla medel kan skrämma upp min omgivning lite :-P

Kram tillbaks

karro sa...

ajajajaj! *blåser på ditt onda knä*

tillhör oxå klumpedunsgänget, går in i hörn (har alltid blåmärken på benen), halkar på isfläckar osv (har dock lyckats få väldigt bra balans, så jag ramlar nästan aldrig, ser mer ut som en flaxander trana)

Miss Upsey Daisy sa...

Det såg lite läskigt ut. :(

Jenny sa...

Skrubbsår är det nya svarta!

Missy sa...

Karro: Flaxande är hett. På ärligt :-P

Miss Upsey Daisy: Kalla mig Scary Spice!

Jenny: Indeed it is ;-)