söndag 30 november 2008

Vackert och fint och underbart somrigt i skitvädret

Jag behöver något somrigt att pigga upp skitvädret med. Det här, tror jag bestämt skulle pigga upp i mörkret. Ja, minsann. Det är inte bara underbart, det är lagomt och annorlunda och alldeles... alldeles... underbart. Fast det har jag förstås redan sagt, ju.

Jag har redan ätit så mycket skumtomtar att det snart kommer skumtomtar ur öronen på mig. Och det hjälpte inte alls mot mörkret och tråket. Nä. Inte det minsta faktiskt.

Men detta tror jag starkt på.

Tomten, snälla? Jag lovar att vara snäll heeela nästa år om jag får ett somrigt halsband att sjasa bort vintertankarna med. Ganska i alla fall. Lite snäll? Lite? Ibland kommer jag att vara snäll? Mer än en gång? Kanske två?

Ja?

4 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Gick in och kollade, var ett mycket fint halsband du vill ha. Hoppas tomten hör din bön.

Missy sa...

Visst är det FINT! Jag har ett annat av Klara Erikssons halsband och det är helt fantastiskt. Så det vill nog ha en kompis. Så tror jag.

;-)

Klara Eriksson sa...

Nämen, det är lätt att ordna. Efter de fina orden får du en rejäl rabatt : )

Vänligen
Klara

Missy sa...

På ärligt??? Oj. Gulle dig! :-)