lördag 13 september 2008

Fullt med trams och... tyll?

Mitt huvud är fullt med YTA

Fullt med tankar på Vackra Foton (Lina Scheynius)
Fullt med tankar på Vackra Kläder (Alexander Wang, Ylva Liljefors, Dallin Chase)
Fullt med tankar på Vackra Ord (Tove Jansson, Samuel Beckett, Nicole Krauss)
Fullt med tankar på Städer Att Drömma Om (New York, London, Amsterdam, Paris)
Fullt med tankar på Vackra Ting (en bisarr svart porslinskanin, Stockholms-scarfen från Svenskt Tenn).

Var ska jag då stoppa allt det där jag borde tänka på?

Kan jag lägga det i fickan så det är nära till hands? Så kanske jag snabbt kan plocka fram det om jag plötsligt har lite plats över i tankarna för det igen?

3 kommentarer:

Anna sa...

Lina Scheynius tar fina foton ja! Fin blogg.

Missy sa...

Tack!

spoonful sa...

Det är bra att tänka på fina saker.