tisdag 17 mars 2009

Födelsedagsbarn

Imorgon fyller en fin böna år. Jag ska komma ihåg att gratulera, det ska jag. Och om jag ändå glömmer så tänker jag att hon kanske ser här och inser att jag mindes det idag, dagen innan dagen. Fast jag ska minnas imorgon också, det ska jag.

Jag tänkte berätta lite om bönan för er som inte känner henne.

Hon är blond och snygg och fruktansvärt smart. Hon har ett jobb som verkar ruskigt coolt. Hon tycker om fina saker och är en fena på att laga mat. Jag har känt henne sedan tidens begynnelse. Ungefär. Och när jag kommer att tänka på att hon en gång i tiden sommarjobbat iklädd en båtdräkt(?) kan jag inte låta bli att småle.

Oh, ja just ja! Hon bloggar också.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Har jag träffat?

Missy sa...

Du och hon har varit i samma rum en gång, kan man säga :-)